Volgens Sprout gebruikt XXimo soms (denkbeeldige) bokshandschoenen om leveranciers te overtuigen om mee te doen aan hun mobiliteitskaart en de Milo app. Het relatief jonge bedrijf heeft een alles-in-een mobiliteitskaart voor tanken, openbaar vervoer, parkeren en veel meer – heeft ook de persoonlijke Plan & Betaal-hulp Milo.
Deze all-in-one mobility app is rijk aan mogelijkheden en geeft de gebruiker een actueel reisadvies op basis van zijn agenda, de actuele verkeerssituatie en zijn voorkeuren. Milo biedt de beste routes en het meest geschikte vervoersmiddel, waarbij eventuele actuele vertragingen en omleidingen direct worden ingecalculeerd. Deze milo app is een fraai stukje innovatie.
1. De milo app helpt professionelen om efficiënt te reizen
De milo app helpt de zelfstandigen efficiënt te reizen door optimaal gebruik te maken van de verschillende vervoersvormen. Als de app bijvoorbeeld een file signaleert, dan doet hij de suggestie om eerder te vertrekken. Of om een ander vervoersmiddel te kiezen.
Desgewenst houdt de app hierbij ook rekening met uw eigen bedrijfsbeleid. Een voorbeeld is om altijd of alleen in bepaalde gevallen het meest duurzame vervoersmiddel te kiezen en niet per se het snelste. De app is beschikbaar voor XXImo kaarthouders in de Duitse, Belgische en Nederlandse markt en werkt in heel Europa.
1.1 Volledige controle over de functies
De app is zo ontwikkeld, dat de gebruiker volledige controle heeft en zelf bepaalt welke functies van Milo actief zijn. Zo kunt u bepalen welke berichten voor u belangrijk zijn, en tot welke geanonimiseerde gegevens de app toegang heeft. Hierdoor is de privacy van u als de gebruiker volgens Xximo te allen tijde gegarandeerd.
1.2 Meerdere landen te gebruiken
De milo app is een meertalige, internationale app die zich aanpast aan het profiel van de gebruiker, waar en in welk land hij zich ook bevindt. Dit maakt de app ook geschikt voor expats of voor gebruik in het buitenland.
Per land biedt de app daarnaast verschillende mobiel-betalenopties, zoals UBER, eCab, NMBS, MyTaxi en betalen voor mobiel parkeren. Door de samenwerking tussen XXImo en Parkmobile zijn in Nederland, Duitsland en België ook parkeerkosten voor parkeren op de openbare weg via Milo te betalen. Dus u hoeft geen separate betaald parkeren app te downloaden, die ook op deze site wordt vergeleken.
XXimo mobility card: afrekenen van brandstof, parkeren, car wash, openbaar vervoer, opladen, taxi en nog meer
2. App betalingen is normaal
“Mobiel betalen en steeds actuele tripinformatie met één app maken het leven van onze klanten makkelijker. Met de introductie van Milo start de transitie van kaartbetalingen naar app-betalingen. Ik ben trots op onze ontwikkelaars van de xximo app dat ze dit vakwerk hebben afgeleverd”, zegt Patrick Bunnik, CEO van XXImo.
Milo is beschikbaar voor alle Mobility Card-houders met het XXImo-logo, waaronder de kaarten special voor zelfstandigen en KMO die u bij MAES kan aanvragen. Zie hieronder de eigenschappen en vraag hem direct aan.
- Paskosten €2,95 per maand en eenmalig €17,50
- Tanken bij +600 Belgische tankstations
- Pompprijs is leidend
- Betalen van Openbaar Vervoer, parkeren, taxi en nog meer
- Maandelijks één btw-factuur, geen gedoe met bonnetjes
- Tanken in Europa bij 28.000 Visa tankstations (+ €1 / maand)
- Gebruik in de carwash (aangeslotene op het Visa netwerk)
- Parkeren: 400+ locaties o.a. bij
Q-park, Interparking, Apcoa, Vinci, B-parking en vliegvelden - Straatparkeren bij Parkmobile (in 160 plaatsen): €0,27/transactie via Milo App
- OV gebruiken in geheel België: trein, bus, tram en metro (+€1,50 / maand)
- Taxi bestellen en afrekenen bij Uber, uGo, ecab, myTaxi (€0,25 / transactie)
- Maandelijks opzegbaar
- Opladen elektrische- en hybride auto’s bij o.a. Blue Corner, EV-Box, The New Motion. (+€3 euro/maand)
- Afrekenen bij Visa aangeslotene (winkels, garages ed) als krediet kaart (+0,75 € per maand)
- Beheerderstool en locatie vinder, met gratis Milo App
- Meest veelzijdige en goedkoopste mobiliteitskaart